In kaj sta o projektu napisali udeleženki?
Pia Žagar: Za to potovanje sem se težko odločila, saj sem zelo navezana na starše, vendar danes bi ga še enkrat z veseljem ponovila. Najboljše mi je bilo, ko sem s pomočjo skiperja vozila jadrnico, ko smo imeli razne delavnice in se družili med seboj ter sklepali nova prijateljstva še z ostalimi udeleženci na 118 jadrnicah. Iskali smo enake zapestnice in priponke. Čez dan smo jadrali, se kopali in uživali na morju, ob večerih smo plesali in peli. Na zabavi s palačinkami sem se jih najedla do onemoglosti. Imela sem se zelo dobro, saj sem ob sebi imela nove prijatelje. Z veseljem bi to izkušnjo še enkrat ponovila in tistim, ki gredo na jadranje naslednje leto, želim, da bi prav tako uživali, kot sem jaz.
Natalija Močnik: Ta teden, ki sem ga preživela skupaj s prijatelji in učitelji na Mirnem morju, se mi bo za zmeraj vtisnil v spomin. Bilo je super zabavno, saj sem spoznala veliko novega. Imeli smo različne delavnice, igre, družili smo se ob večerih. Naučila sem se ogromno o jadrnici, lahko sem jo tudi vozila in uspešno sem opravila skiper junior izpit. Vesela sem bila tudi, ker sem spoznala nove prijatelje. V tem projektu sodelujejo tudi otroci, ki so bolni ali na invalidnih vozičkih. Na začetku me je bilo malo strah, saj nisem vedela, kako naj se do njih obnašam in kakšen bo njihov odziv. A ko smo iskali zapestnice prijateljstva, sem spoznala Laro, ki je bila na invalidnem vozičku. Spoznala sem, da so ti otroci prav takšni kot mi in da smo enakovredni. Za naslednje leto bi vsem otrokom, ki se bodo udeležili tega projekta, svetovala, naj uživajo, se zabavajo, izkoristijo vsako sekundo v tem tednu, naj spoznajo čim več novih prijateljev, naj invalidnih otrok ne sodijo po zunanjosti, saj so prav tako ljudje kot mi, in naj jih spoštujejo ter jim pomagajo, ko potrebujejo pomoč. Zame je bilo to nepozabno doživetje in če bi imela priložnost, bi z veseljem še kdaj šla, saj si bom to doživetje zapomnila za zmeraj.
V tem tednu smo spoznali, da življenje na jadrnici omogoča intenzivno socialno učenje ter nudi možnost za pridobivanje novih in drugačnih, a za življenje pomembnih izkušenj ter znanj. Morje, jadrnica in posadka zahtevajo medsebojno skrb, upoštevanje in spoštovanje. Takšen način preživljanja časa nudi mladim možnost učenja, prevzemanja odgovornosti zase in za druge, timskega delovanja, krepitve socialnih veščin, reševanja konfliktov na ustrezen način, obvladanja strahu ali skrbi in izražanja zdrave tekmovalnosti.
Pri izvedbi projekta so nam finančno priskočili na pomoč donatorji, ki se jim najlepše zahvaljujemo.
Povezava na televizijski prispevek http://4d.rtvslo.si/arhiv/prispevki-in-izjave-prvi-dnevnik/174428440