19. 10. PONEDELJEK


20. 10. TOREK


21. 10. SREDA


22. 10. ČETRTEK


23. 10. PETEK


24. 10. SOBOTA


Prikaži ta mesec
Prikaži šolsko leto

Prikazane so  aktualne vsebine, vse ostale si lahko ogledate v seznamu.

NAČRT VARNIH ŠOLSKIH POTI [preberi]

INFORMATOR ŠŠD PRVAK [preberi]

KOLEDAR TEKMOVANJ 2020_21 [preberi]

PUBLIKACIJA 2020_21 [preberi]

ŠOLSKI KOLEDAR 2020_21 [preberi]

UČENCI S SAMIMI 5 [preberi]

Novice z Dupice 2019 [preberi]

USPEŠNI SMO 2018_19 [preberi]

Novice z Duplice 2018 [preberi]

Novice z Duplice 2016/17 [preberi]

Zbornik ob 30. letnici šole [preberi]

Novice z Duplice - december 2016 [preberi]

Novice z Duplice 2015/16 [preberi]

SPLETNA STRAN KS DUPLICA [preberi]

Vzgojni načrt [preberi]

Novice z Duplice [preberi]

DUPLIČAN [preberi]



























Branje je iskanje 2020

Barbara Brnot, 18. 09. 2020



Spoštovani starši, dragi učenci!

 

 

Vabimo vas, da se pridružite četrti sezoni medobčinskega projekta Branje je iskanje, ki se je pričel 8. 9. 2020, na svetovni dan pismenosti in bo trajal do 3. 12., do Ta veselega dne kulture.

 V knjigah in naravi bomo iskali besede, misli, podatke in lepoto dreves.

 



Namen

K branju in raziskovanju želimo spodbuditi cele družine. Čas epidemije je pokazal na vrednost branja in narave. S projektom želimo spodbuditi družinsko branje in povezovanje narave ter umetnosti. O naravi se lahko učimo tudi skozi doživljanje lepega, skozi branje in lepo besedo ter lastno ustvarjanje. Umetnost išče ustvarjalen navdih v naravi, zato želimo bralce in bralke usmeriti k ustvarjalnemu odnosu do narave, katere pomemben del so drevesa. Ta so tudi del naše kulturne dediščine in na zemljevidu boste našli nekaj znamenitih dreves v Kamniku, njeni okolici in Komendi.

 

Kako lahko sodelujete?

Projekt, namenjen drevesom, je sestavljen iz branja, raziskovanja in ustvarjanja. 

Družina ali posamezniki, ki bodo do 3.12. prebrali eno knjigo, poiskali eno drevo z našega seznama in oddali en ustvarjalni izdelek, bodo sodelovali v žrebanju za zanimive nagrade.

 

Prijave in sodelovanje so prenesli na spletno stran Knjižnice Franceta Balantiča Kamnik.

 

Več o projektu si lahko preberete na njihovi spletni strani:

https://www.kam.sik.si/Novice/ArtMID/4437/ArticleID/8814/Branje-je-iskanje-2020

 

Vabljeni k branju in raziskovanju tudi v letošnjem šolskem letu.




Nazaj na začetno stran.

 
Prikazana so aktualna obvestila. Ostala so na seznamu.

Odpoved naravoslovnega tabora za 7. razred [preberi]

Dodaten termin za priprave na Cankarjevo tekmovanje za 5. razred [preberi]

KAKO PRI DELU NA DALJAVO [preberi]

TRETJI PREDMET NPZ [preberi]

INFORMACIJA O NPZ [preberi]

PREDLOGI STARŠEV ZA IZBOLJŠAVE [preberi]

Spletna učilnica ŠOLSKA KNJIŽNICA [preberi]

HIGIENSKA PRIPOROČILA IN NAVODILA [preberi]

UČENCI S SAMIMI ODLIČNIMI OCENAMI [preberi]



 
 
Objave iz področja IT na seznamu.

Moje e-storitve Več...

VARNO GESLO Več...

ODDAJA NALOGE V SU Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

IZ JPG V PDF Več...

Interaktivni delovni listi? (Liveworksheets) Več...

KAKO NAMESTIM Acrobat Reader Več...

KAKO POŠLJEM SPOROČILO S PRIPONKO Več...

E PRAVILA Več...

OPB IMA SPLETNO STRAN Več...

ODDAJA NALOGE Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

Kako oddam nalogo Več...

MOODLE MOBILE Več...

Programska oprema Več...

SPLETNE UČILNICE Več...

AAI PRIJAVA Več...

KOLESAR Več...

Dostop do Arnes pošte Več...

Top nasveti o varni rabi interneta Več...

I UČBENIKI Več...



 
 
Svetovalna služba OŠ Marije Vere

ROKOVNIK ZA VPIS V SŠ [preberi]

VPIS V SREDNJO ŠOLO-tabela za računanje točk [preberi]

VAJENIŠTVO [preberi]

Interaktivni portal KARIERNI PLAC [preberi]

Kje poiskati informacije v zvezi s poklicno odločitvijo? [preberi]




Več si oglejte na povezavi.
 
IZJAVA O ZASEBNOSTI: podatki in slike na spletni strani so izključna last šole, avtorjev in upodobljenih ali imenovanih. Arhiv se izdeluje za potrebe dokumentiranja življenja in dela na osnovni šoli. Slike in druga gradiva se lahko pregleduje, ni pa jih dovoljeno obdelovati, posredovati, kopirati ali objavljati brez soglasja upodobljenih ali imenovanih.