25. 3. PONEDELJEK


26. 3. TOREK


27. 3. SREDA


28. 3. ČETRTEK


29. 3. PETEK


30. 3. SOBOTA


Prikaži ta mesec
Prikaži šolsko leto

Prikazane so  aktualne vsebine, vse ostale si lahko ogledate v seznamu.

PUBLIKACIJA 2023_24 [preberi]

KOLEDAR TEKMOVANJ 2023_24 [preberi]

ŠOLSKI KOLEDAR 2023_24 [preberi]

USPEŠNI SMO 2021_22 [preberi]

Novice z Duplice 2022/23 [preberi]

ŠMARČAN [preberi]

Informator ŠŠD Prvak 2022/23 [preberi]

UČENCI S SAMIMI 5 [preberi]

Prometno varnostni načrt 2021/22 [preberi]

PRAVILA ŠOLSKEGA REDA [preberi]

Novice z Dupice 2019 [preberi]

Novice z Duplice 2018 [preberi]

Novice z Duplice 2016/17 [preberi]

Zbornik ob 30. letnici šole [preberi]

Novice z Duplice - december 2016 [preberi]

Novice z Duplice 2015/16 [preberi]

Novice z Duplice [preberi]

DUPLIČAN [preberi]





























MEDNARODNI PROJEKT »MIRNO MORJE - FLOTA MIRU IN TOLERANCE«, 17. 9.–24. 9. 2016

Katarina Komatar, 27. 09. 2016



»Mirno more» je najuspešnejši socialno-pedagoški projekt v Evropi za otroke in mladostnike iz socialno ogroženih okolij, otroških in mladinskih domov ter ustanov za otroke z motnjami v telesnem in duševnem razvoju. Sodelujejo otroci in mladostniki iz Avstrije, Nemčije, Slovenije, Hrvaške, Bosne, Srbije, Ukrajine in Kosova. Slovensko floto je letos sestavljalo 15 jadrnic s 150 udeleženci. Vseh udeležencev Mirnega morja pa je bilo okoli 1000, nameščeni so bili na 118 plovilih. 

Z OŠ Marije Vere sta se projekta udeležili Pia Žagar in Natalija Močnik, učenki 8. razreda. 

Jadralsko izkušnjo smo začeli v marini Dalmacija v Sukošanu, kjer so se nam na jadrnici pridružili še trije učenci in učiteljica z OŠ Duplek. V šestih dneh smo se naučili veliko novega in spoznali veliko prijateljev. Sodelovali smo v različnih aktivnostih, ki so se odvijale na kopnem in morju.

 



 

In kaj sta o projektu napisali udeleženki?

 

Pia Žagar: Za to potovanje sem se težko odločila, saj sem zelo navezana na starše, vendar danes bi ga še enkrat z veseljem ponovila. Najboljše mi je bilo, ko sem s pomočjo skiperja vozila jadrnico, ko smo imeli razne delavnice in se družili med seboj ter sklepali nova prijateljstva še z ostalimi udeleženci na 118 jadrnicah. Iskali smo enake zapestnice in priponke. Čez dan smo jadrali, se kopali in uživali na morju, ob večerih smo plesali in peli. Na zabavi s palačinkami sem se jih najedla do onemoglosti. Imela sem se zelo dobro, saj sem ob sebi imela nove prijatelje. Z veseljem bi to izkušnjo še enkrat ponovila in tistim, ki gredo na jadranje naslednje leto, želim, da bi prav tako uživali, kot sem jaz.

Natalija Močnik: Ta teden, ki sem ga preživela skupaj s prijatelji in učitelji na Mirnem morju, se mi bo za zmeraj vtisnil v spomin. Bilo je super zabavno, saj sem spoznala veliko novega. Imeli smo različne delavnice, igre, družili smo se ob večerih. Naučila sem se ogromno o jadrnici, lahko sem jo tudi vozila in uspešno sem opravila skiper junior izpit. Vesela sem bila tudi, ker sem spoznala nove prijatelje. V tem projektu sodelujejo tudi otroci, ki so bolni ali na invalidnih vozičkih. Na začetku me je bilo malo strah, saj nisem vedela, kako naj se do njih obnašam in kakšen bo njihov odziv. A ko smo iskali zapestnice prijateljstva, sem spoznala Laro, ki je bila na invalidnem vozičku. Spoznala sem, da so ti otroci prav takšni kot mi in da smo enakovredni. Za naslednje leto bi vsem otrokom, ki se bodo udeležili tega projekta, svetovala, naj uživajo, se zabavajo, izkoristijo vsako sekundo v tem tednu, naj spoznajo čim več novih prijateljev, naj invalidnih otrok ne sodijo po zunanjosti, saj so prav tako ljudje kot mi, in naj jih spoštujejo ter jim pomagajo, ko potrebujejo pomoč. Zame je bilo to nepozabno doživetje in če bi imela priložnost, bi z veseljem še kdaj šla, saj si bom to doživetje zapomnila za zmeraj.

V tem tednu smo spoznali, da življenje na jadrnici omogoča intenzivno socialno učenje ter nudi možnost za pridobivanje novih in drugačnih, a za življenje pomembnih izkušenj ter znanj. Morje, jadrnica in posadka zahtevajo medsebojno skrb, upoštevanje in spoštovanje. Takšen način preživljanja časa nudi mladim možnost učenja, prevzemanja odgovornosti zase in za druge, timskega delovanja, krepitve socialnih veščin, reševanja konfliktov na ustrezen način, obvladanja strahu ali skrbi in izražanja zdrave tekmovalnosti.

Pri izvedbi projekta so nam finančno priskočili na pomoč donatorji, ki se jim najlepše zahvaljujemo.

Povezava na televizijski prispevek  http://4d.rtvslo.si/arhiv/prispevki-in-izjave-prvi-dnevnik/174428440




Nazaj na začetno stran.
Zapisi iz dnevnika_pdf_201692715815ECVG.pdf [350kB]



 
Prikazana so aktualna obvestila. Ostala so na seznamu.

PREDLOGI STARŠEV ZA IZBOLJŠAVE [preberi]

UČENCI S SAMIMI ODLIČNIMI OCENAMI 22/23 [preberi]

INFORMACIJA O NPZ [preberi]

TRETJI PREDMET NPZ [preberi]



 
 
Prikazana so aktualna obvestila.



 
 
Objave iz področja IT na seznamu.

RAČUNALNIŠKA UČILNICA Več...

E PRAVILA Več...

KAKO DO ORODIJ MICROSOFT 365 Več...

Moje e-storitve Več...

VARNO GESLO Več...

ODDAJA NALOGE V SU Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

IZ JPG V PDF Več...

Interaktivni delovni listi? (Liveworksheets) Več...

KAKO NAMESTIM Acrobat Reader Več...

KAKO POŠLJEM SPOROČILO S PRIPONKO Več...

ODDAJA NALOGE Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

Kako oddam nalogo Več...

MOODLE MOBILE Več...

SPLETNE UČILNICE Več...

AAI PRIJAVA Več...

KOLESAR Več...

Top nasveti o varni rabi interneta Več...

I UČBENIKI Več...



 
 
Svetovalna služba OŠ Marije Vere




Več si oglejte na povezavi.
 
 

Varstvo osebnih podatkov [preberi]

Katalog informacij javnega značaja [preberi]


 
IZJAVA O ZASEBNOSTI: podatki in slike na spletni strani so izključna last šole, avtorjev in upodobljenih ali imenovanih. Arhiv se izdeluje za potrebe dokumentiranja življenja in dela na osnovni šoli. Slike in druga gradiva se lahko pregleduje, ni pa jih dovoljeno obdelovati, posredovati, kopirati ali objavljati brez soglasja upodobljenih ali imenovanih.