Cilj izobraževanja je bil pridobivanje socialnih kompetenc (čustvena inteligenca, kritično razmišljanje, iniciativnost, obvladovanje stresa …).Udeleženci so bili učitelji iz različnih evropskih držav: Poljske, Romunije, Avstrije, Madžarske in Slovenije. Izobraževanja se je udeležila učiteljica Tanja Slanšek Marinšek.
Izobraževanje je potekalo v raziskovanju različnih pristopov k poučevanju, ki temeljijo na osebnostnih lastnostih učitelja in učencev. Učitelji smo spoznali načine in tehnike poučevanja, ki zajamejo različne nabore aktivnosti, da bi zadovoljili potrebe učencev različnih interesov in značajskih lastnosti. Poseben poudarek smo namenili stresnim situacijam v razredu, ki jih sprostimo z gibanjem, dihalnimi tehnikami in v iskanju stika z naravo (učenje v naravi).
Pomembno je, da učitelji in učenci ozavestimo različnosti in hkrati ugotovimo, kateri stil učenja in poučevanja nam najbolj ustreza. Naša različnost je zanimiva, spodbuja kreativnost in iniciativnost.
Znanja s seminarja bom s pridom uporabila v razredu, saj bom bolj razumela zlasti tiste potrebe, ki temeljijo na značajskih lastnostih učencev, njihovemu razmišljanju, čustveni inteligenci posameznika. Hkrati pa ne bom pozabila na minutke za gibanje in sprostitev, ki so v današnjem času še kako pomembne.
“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina publikacije (komunikacije) je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije. Vsi udeleženci izobraževanja so bili v času izobraževanja v zaprti skupini in so imeli izpolnjen PCT.”
Tanja Slanšek Marinšek