20. 9. PONEDELJEK


21. 9. TOREK


22. 9. SREDA


23. 9. ČETRTEK


24. 9. PETEK


25. 9. SOBOTA


Prikaži ta mesec
Prikaži šolsko leto

Prikazane so  aktualne vsebine, vse ostale si lahko ogledate v seznamu.

Prometno varnostni načrt 2021/22 [preberi]

ŠOLSKI KOLEDAR 2021_22 [preberi]

KOLEDAR TEKMOVANJ 2020_21 [preberi]

USPEŠNI SMO 2019_20 [preberi]

PRAVILA ŠOLSKEGA REDA [preberi]

INFORMATOR ŠŠD PRVAK [preberi]

PUBLIKACIJA 2020_21 [preberi]

UČENCI S SAMIMI 5 [preberi]

Novice z Dupice 2019 [preberi]

Novice z Duplice 2018 [preberi]

Novice z Duplice 2016/17 [preberi]

Zbornik ob 30. letnici šole [preberi]

Novice z Duplice - december 2016 [preberi]

Novice z Duplice 2015/16 [preberi]

Novice z Duplice [preberi]

DUPLIČAN [preberi]





























Erazmus+ mednarodno izobraževanje za učitelje

Helena Mai Osojnik, 24. 08. 2021



Naša šola sodeluje v projektu Erazmus+ KA1 z naslovom "Narava nas vzgaja". Pouk na šoli želimo izboljšati z uporabo novih metod, ki temeljijo na izkustveni pedagogiki, učenju v naravi in vključevanju okoljskih vsebin v različna predmetna področja in medpredmetno povezovanje. V okviru tega projekta se udeležujemo različnih izobraževanj po celi Evropi, tudi v času poletnih počitnic, ko so naši učenci še zelo na počitnicah. V začetku avgusta sva se izobraževanja udeležili Helena Mai Osojnik in Vlasta Bizjak. Več si lahko preberete v prispevku.

 



VLASTA:

Prvo izobraževanje je potekalo na Švedskem. Udeležilo se ga je 22 učiteljev iz Grčije, Italije, Španije, Češke, Slovaške ter Hrvaške. Zanimivo je bilo opazovati, kako se na severu spopadajo s trenutnimi razmerami. Švedska je dežela, ki ima zelo veliko narave. V nekih pogledih je podobna naši deželi. Veliko je gozdov, voda, travnikov ... skratka prostora za izvajanje pouka in dejavnosti na prostem je ogromno. Švedi imajo rek, da nobeno vreme ni slabo, slaba je le oprema, s katero se podamo v naravo. Preskok v glavi je najpomembnejši in meni le-ta ni delal težav. Skupaj z voditelji smo se vsak dan podali ven. Vozili smo se s kanuji, plezali po rovih, v katerih ponoči domujejo troli, si skuhali kosilo pri odprtem ognju, plavali v hladnem jezeru, se podali na pohod ter se veliko sprehajali po gozdovih in travnikih. Vmes pa smo vpletali različne igre, ki se jih z otroki lahko igramo na prostem ter se učili različnih veščin za čim bolj kvalitetno delo v naravi. Narava je eno samo veliko igrišče, le znati ga moramo izkoristiti. Med učenjem niso manjkali niti strokovni napotki, ki mi bodo še kako prav prišli za delo pri nas.

Obiskali smo tudi lokalno šolo, kjer nam je ravnateljica razložila njihov sistem dela. Zaradi korone pa v razred žal nismo mogli vstopiti.

Znanje, ki sem ga pridobila na Švedskem, bom lahko v kar največji meri uporabila za delo v razredu, prav tako pa bom s tem "okužila" svoje sodelavke in sodelavce. Tovrstne izmenjave so izredno pomembne za učiteljevo rast in razvoj na strokovnem področju.

 

HELENA:

Drugo izobraževanje je potekalo v glavnem mestu Italije, Rimu. Skupaj se nas je izobraževalo 28 učiteljev iz Slovenije, Grčije, Latvije, Romunije, Španije in Poljske. Na izobraževanju smo se učili prepoznavati stereotipe in predsodke, ki vladajo v naši družbi in dejavnosti, s katerimi jih lahko premagamo. Kako pomagati učencem tujcem, da jim bo v šoli lažje, spoznali smo tudi, skozi katere faze gredo učenci, ki se preselijo iz tujine ali iz drugega kraja. Kako prepoznati, kdaj nastopijo obdobja krize in s kakšnimi pristopi pomagati tem otrokom. Učili smo se strategij reševanja sporov v razredu, kako poučevati v naravi, uporabljati neformalne oblike učenja ter pri svojem delu uporabljati inkluzivno (vključujočo) pedagogiko. Z učitelji smo si izmenjali primere dobrih praks, izkušenj pri delu v času epidemije in izven nje. Spoznala sem nove kulture, različne običaje in spletla vezi za morebitne skupne projekte z učenci iz različnih šol v Evropi.

 

“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina publikacije (komunikacije) je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije. Vsi udeleženci izobraževanja so bili v času izobraževanja v zaprti skupini in so imeli izpolnjen PCT.”




Nazaj na začetno stran.

 
Prikazana so aktualna obvestila. Ostala so na seznamu.

STATUS UČENKE/UČENCA [preberi]

REVIJE ZA OTROKE [preberi]

INFORMACIJA O NPZ [preberi]

TRETJI PREDMET NPZ [preberi]

UČENCI S SAMIMI ODLIČNIMI OCENAMI [preberi]

BONTON in POUK PREKO VIDEOKONFERENCE [preberi]



 
 
Objave iz področja IT na seznamu.

E PRAVILA Več...

KAKO DO ORODIJ MICROSOFT 365 Več...

Moje e-storitve Več...

VARNO GESLO Več...

ODDAJA NALOGE V SU Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

IZ JPG V PDF Več...

Interaktivni delovni listi? (Liveworksheets) Več...

KAKO NAMESTIM Acrobat Reader Več...

KAKO POŠLJEM SPOROČILO S PRIPONKO Več...

ODDAJA NALOGE Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

Kako oddam nalogo Več...

MOODLE MOBILE Več...

SPLETNE UČILNICE Več...

AAI PRIJAVA Več...

KOLESAR Več...

Top nasveti o varni rabi interneta Več...

I UČBENIKI Več...



 
 
Svetovalna služba OŠ Marije Vere

ŠTIPENDIRANJE - interventni ukrepi [preberi]

Ko otrok izbira šolo in poklic: kako mu lahko koristimo? [preberi]

POKLICNI BAROMETER [preberi]

VAJENIŠTVO [preberi]

Interaktivni portal KARIERNI PLAC [preberi]




Več si oglejte na povezavi.
 
 

Varstvo osebnih podatkov [preberi]

Katalog informacij javnega značaja [preberi]


 
IZJAVA O ZASEBNOSTI: podatki in slike na spletni strani so izključna last šole, avtorjev in upodobljenih ali imenovanih. Arhiv se izdeluje za potrebe dokumentiranja življenja in dela na osnovni šoli. Slike in druga gradiva se lahko pregleduje, ni pa jih dovoljeno obdelovati, posredovati, kopirati ali objavljati brez soglasja upodobljenih ali imenovanih.