Učenci prvih razredov so se v družbi staršev odpravili na tri različne pohode in sicer proti Zapricam, Virtusu in slapu Orglice.
Drugošolci, ki so med sebe prav tako povabili starše, so se preizkusili v različnih EKO delavnicah. Posejali in posadili so različna semena in sadike, se preizkusili v delavnici na temo GIBANJE (delo z naravoslovnimi škatlami iz projekta Fibonacci), nazadnje pa skupaj s starši izdelali še vetrnico.
Tretji razredi so odšli na Zaprice. Spremljali so jih nekateri starši. Na cilju so se igrali stare pastirske igre.
Učenci 4. c so preživeli bralno noč v knjižnici (iz petka na soboto). V soboto so izdelovali vozilo na pogon z elastiko. Eden od staršev je predstavil poklic kemika. Pokazal je, da lahko z določenimi kemijskimi postopki ločimo zeleno barvo nazaj na rumeno in modro.
Učenci 4.a in 4.b pa so izdelovali naravoslovne igre in tudi poslušali predstavitve poklicev nekaterih staršev.
V petih razredih so izdelovali zmaje ob pomoči nekaterih staršev in jih na koncu tudi preizkusili na sončnem šolskem dvorišču. Obiskali so jih tudi gasilci in jim predstavili svoje delo ter jih povabili v svoje vrste.
Šestošolci so poslušali predavanje gospoda Aleša Boruta Ivanjka (Eko sklad) o načinih pridobivanja in varčni rabi energije. Pogovorili so se o smiselnosti ugašanja žarnic in porabnikov elektrike. Zdaj vejo, da obstajajo »bolne« hiše, to so stavbe, v katerih je življenje zaradi slabega prezračevanja zdravju škodljivo. Spoznali in zapomnili so si pravila zdravega prezračevanja prostora tako pozimi kot poleti.
Izdelovali so tudi makete na temo Energija oz. kako nastane elektrika in pot elektrike od elektrarne do porabnika.
V 7. razredih so se pogovarjali o pijačah, ki jih vsakodnevno radi pijemo, in si pogledali, kako delajo pomarančni sok. Spoznali so, da moramo biti tudi pri nakupu in pitju sadnih sokov preudarni, saj je njihova sestava zelo različna. Presenetilo je dejstvo, da lahko vsebujejo toliko sladkorja kot coca-cola.
Razmišljali in pogovarjali so se o zmanjševanju količin hrane v smeteh, saj so ugotovili, da je leta 2015 vsak prebivalec Slovenije povprečno zavrgel 73 kg hrane. Eden od načinov je tudi uporaba dela živila, ki bi ga sicer zavrgli. Tako so spekli muffine z jabolki in jabolčne olupke porabili za pripravo jabolčnega čipsa ter ledenega čaja. Izdelali so plakate o vplivu transporta živil iz oddaljenih delov sveta ter o pomenu lokalne hrane, kritično razmišljali o ekološkem kmetovanju in pravični trgovini.
Osmošolci so utrjevali veščine prve pomoči (vrste ran, vrste krvavitev, obvezilna sredstva, obvezovanje s trikotno ruto, obvezovanje s povoji, imobilizacija), poslušali predavanje ge. Bošeske o ledvicah (pomen in delovanje ledvic, okvare in bolezni, dializa, presaditev, skrb za zdravje ledvic) in izvajali različne laboratorijske vaje na temo Človek (kako začutimo toploto, preizkusi svoje čutilo za voh, preizkusi svoje čutilo za okus, spoznaj svoje čutilo za tip - vrečka presenečenja, mikroskopiranje, kemična zgradba človeka, kako dihamo) ter se učili osnovnih načel pri power point predstavitvah.
V 9. razredih so učenci poglobljeno načrtovali in izdelovali mreže različnih geometrijskih teles (iz kartona in vrvic). Matematika je tako potekala na zelo praktičen, aplikativen, spoznaven in edinstven način.
V jedilnici so po enajsti uri potekale predstavitve za starše: Turistična naloga JamFest, raziskovalne naloge, izdelki šolskega Kems natečaja, reciklirana kuhinja z možnostjo degustiranja okusnega jabolčnega čipsa in slastnih zdravih kolačkov.
Dopoldne je hitro minilo v ustvarjalni in delovni energiji. Zelo veseli smo bili sodelovanja in pomoči vseh zavzetih staršev.