Evropa je spoznala, da mora med mladimi ponovno vzbuditi zanimanje za naravoslovje in naklonjenost do njega, če hoče evropsko gospodarstvo uspešno konkurirati svetu.
Pridobivanje sposobnih mladih ljudi, ki bodo svoje znanje usmerili v iskanje rešitev za nakopičene probleme, se začne v šoli.
Pouk in odnos učiteljev do naravoslovja sta zelo pomembna, a ne odločilna. Prav tako pomemben, če ne celo ključen, je ugled naravoslovja v širši družbi.
Evropska skupnost zato financira projekte za popularizacijo naravoslovnih znanosti.
Eden od teh je bil tudi mednarodni projekt POLLEN (kasneje FIBONACCI), v katerem je poleg Slovenije sodelovalo še enajst evropskih držav: Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Belgija, Velika Britanija, Francija, Španija, Portugalska, Litva in Švedska.
Izkušnje iz držav, v katerih to metodo uporabljajo že več let (Francija, Švedska), kažejo, da izkušenjsko učenje naravoslovja ne le poveča interes za naravoslovje tako med učitelji kot učenci, ampak koristi splošnemu razvoju in uspešnosti učencev tudi na drugih področjih.
Popularizacija naravoslovja se začne z inovativnimi pristopi k pouku, predvsem z veliko eksperimentalnega dela in raziskovalnega učenja v šolskih klopeh, nadaljuje pa med starši in lokalno skupnostjo, ko jim šole odprejo svoja vrata in jih povabijo k sodelovanju.
Na OŠ Marije Vere si pripomočke za eksperimentalno delo lahko brezplačno izposodijo kamniški učitelji, ki sodelujejo v projektu in so se udeležili delavnice, na kateri so se s pripomočki in dejavnostmi seznanili tudi sami.