25. 3. PONEDELJEK


26. 3. TOREK


27. 3. SREDA


28. 3. ČETRTEK


29. 3. PETEK


30. 3. SOBOTA


Prikaži ta mesec
Prikaži šolsko leto

Prikazane so  aktualne vsebine, vse ostale si lahko ogledate v seznamu.

PUBLIKACIJA 2023_24 [preberi]

KOLEDAR TEKMOVANJ 2023_24 [preberi]

ŠOLSKI KOLEDAR 2023_24 [preberi]

USPEŠNI SMO 2021_22 [preberi]

Novice z Duplice 2022/23 [preberi]

ŠMARČAN [preberi]

Informator ŠŠD Prvak 2022/23 [preberi]

UČENCI S SAMIMI 5 [preberi]

Prometno varnostni načrt 2021/22 [preberi]

PRAVILA ŠOLSKEGA REDA [preberi]

Novice z Dupice 2019 [preberi]

Novice z Duplice 2018 [preberi]

Novice z Duplice 2016/17 [preberi]

Zbornik ob 30. letnici šole [preberi]

Novice z Duplice - december 2016 [preberi]

Novice z Duplice 2015/16 [preberi]

Novice z Duplice [preberi]

DUPLIČAN [preberi]





























OD ELEKTRARNE DO VTIČNICE

Jožica Senica Zabret, 20. 01. 2018



Kaj potuje od elektrarne do vtičnice so raziskovali učenci 4.a, 4.b in 4.c.



Evropa je spoznala, da mora med mladimi ponovno vzbuditi zanimanje za naravoslovje in naklonjenost do njega, če hoče evropsko gospodarstvo uspešno konkurirati svetu.

 

Pridobivanje sposobnih mladih ljudi, ki bodo svoje znanje usmerili v iskanje rešitev za nakopičene probleme, se začne v šoli.

 

Pouk in odnos učiteljev do naravoslovja sta zelo pomembna, a ne odločilna. Prav tako pomemben, če ne celo ključen, je ugled naravoslovja v širši družbi.

 

Evropska skupnost zato financira projekte za popularizacijo naravoslovnih znanosti.

 

Eden od teh je bil  tudi mednarodni projekt POLLEN (kasneje FIBONACCI), v katerem je poleg Slovenije sodelovalo še enajst evropskih držav: Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Belgija, Velika Britanija, Francija, Španija, Portugalska, Litva in Švedska.

 

Izkušnje iz držav, v katerih to metodo uporabljajo že več let (Francija, Švedska), kažejo, da izkušenjsko učenje naravoslovja ne le poveča interes za naravoslovje tako med učitelji kot učenci, ampak koristi splošnemu razvoju in uspešnosti učencev tudi na drugih področjih.

 

Popularizacija naravoslovja se začne z inovativnimi pristopi k pouku, predvsem z veliko eksperimentalnega dela in raziskovalnega učenja v šolskih klopeh, nadaljuje pa med starši in lokalno skupnostjo, ko jim šole odprejo svoja vrata in jih povabijo k sodelovanju.

 

 

Na OŠ Marije Vere si pripomočke za eksperimentalno delo lahko brezplačno izposodijo kamniški učitelji, ki sodelujejo v projektu in so se udeležili delavnice, na kateri so se s pripomočki in dejavnostmi seznanili tudi sami.




Nazaj na začetno stran.

 
Prikazana so aktualna obvestila. Ostala so na seznamu.

PREDLOGI STARŠEV ZA IZBOLJŠAVE [preberi]

UČENCI S SAMIMI ODLIČNIMI OCENAMI 22/23 [preberi]

INFORMACIJA O NPZ [preberi]

TRETJI PREDMET NPZ [preberi]



 
 
Prikazana so aktualna obvestila.



 
 
Objave iz področja IT na seznamu.

RAČUNALNIŠKA UČILNICA Več...

E PRAVILA Več...

KAKO DO ORODIJ MICROSOFT 365 Več...

Moje e-storitve Več...

VARNO GESLO Več...

ODDAJA NALOGE V SU Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

IZ JPG V PDF Več...

Interaktivni delovni listi? (Liveworksheets) Več...

KAKO NAMESTIM Acrobat Reader Več...

KAKO POŠLJEM SPOROČILO S PRIPONKO Več...

ODDAJA NALOGE Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

Kako oddam nalogo Več...

MOODLE MOBILE Več...

SPLETNE UČILNICE Več...

AAI PRIJAVA Več...

KOLESAR Več...

Top nasveti o varni rabi interneta Več...

I UČBENIKI Več...



 
 
Svetovalna služba OŠ Marije Vere




Več si oglejte na povezavi.
 
 

Varstvo osebnih podatkov [preberi]

Katalog informacij javnega značaja [preberi]


 
IZJAVA O ZASEBNOSTI: podatki in slike na spletni strani so izključna last šole, avtorjev in upodobljenih ali imenovanih. Arhiv se izdeluje za potrebe dokumentiranja življenja in dela na osnovni šoli. Slike in druga gradiva se lahko pregleduje, ni pa jih dovoljeno obdelovati, posredovati, kopirati ali objavljati brez soglasja upodobljenih ali imenovanih.