25. 3. PONEDELJEK


26. 3. TOREK


27. 3. SREDA


28. 3. ČETRTEK


29. 3. PETEK


30. 3. SOBOTA


Prikaži ta mesec
Prikaži šolsko leto

Prikazane so  aktualne vsebine, vse ostale si lahko ogledate v seznamu.

PUBLIKACIJA 2023_24 [preberi]

KOLEDAR TEKMOVANJ 2023_24 [preberi]

ŠOLSKI KOLEDAR 2023_24 [preberi]

USPEŠNI SMO 2021_22 [preberi]

Novice z Duplice 2022/23 [preberi]

ŠMARČAN [preberi]

Informator ŠŠD Prvak 2022/23 [preberi]

UČENCI S SAMIMI 5 [preberi]

Prometno varnostni načrt 2021/22 [preberi]

PRAVILA ŠOLSKEGA REDA [preberi]

Novice z Dupice 2019 [preberi]

Novice z Duplice 2018 [preberi]

Novice z Duplice 2016/17 [preberi]

Zbornik ob 30. letnici šole [preberi]

Novice z Duplice - december 2016 [preberi]

Novice z Duplice 2015/16 [preberi]

Novice z Duplice [preberi]

DUPLIČAN [preberi]





























Das Bild der Anderen (Podoba drugih)

Edita Gavranović, 14. 10. 2014



Mednarodni e-mail projekt. Dopisujemo se s prijatelji po svetu v nemškem jeziku.



DAS BILD DER ANDEREN -  „PODOBA DRUGIH“

 

 

Mednarodni e-mail projekt, v katerega so vključeni mladi začetniki učenja nemškega jezika iz 7.,  8. in. 9. razreda. Njegov cilj je spodbujati motivacijo in tako omogočiti učencem, da  že po prvi lekciji pričnejo z dopisovanjem v nemškem jeziku.

Projekt ponuja učencem priložnost, da pripovedujejo v nemščini, tako da se  predstavijo in da si predstavljajo vrstnike v tujih državah, ki imajo drugačno kulturno ozadje. Istočasno se na tak način začnejo zavedati lastne identitete.

Projekt je namenjen učencem iste starostne skupine, ki se učijo nemščino kot drugi tuji jezik.

 

V tem šolskem letu bodo sodelovali učenci iz tretje triade (7. – 9. razred), ki bodo pod vodstvom mentorice projekta ter s pomočjo spleta komunicirali z učenci iz drugih držav na v naprej določene teme.

 

Cilji projekta

 

v  Obogatitev pouka – večja motivacija učencev za učenje

v  Izmenjava neformalnih pisem z učenci, ki so na enaki stopnji učenja.

v  Spoznajo druge države, kulture in običaje.

v  Spoznajo nove prijatelje.

v  Pridobivajo sposobnosti samostojnega učenja.

v  Avtentična komunikacija, informacije iz prve roke.

 

Natančen opis poteka dela/aktivnosti oz. dejavnosti

 

- seznanitev skupine na OŠ Marije Vere

- iskanje skupine, ki se po številu in letih učenja ujema z našo skupino

- dogovor med učitelji in povezovanje v pare

- pregled posameznih korakov oz. tem dopisov  (po knjigi receptov)

- učenci sestavijo dopis – osnutek

- učitelj pregleda in popravi, vrne popravljen izdelek učencu svoje skupine

- učenec posreduje učitelju popravljeno verzijo pisma

- učitelj naredi zbirnik pisem in nato pisma skupine posreduje učitelju partnerske skupine

- učenci si izmenjujejo pisma na določene teme, (po elektronski ali navadni pošti)

 

 

Vodja projekta: Edita Gavranović

 

 




Nazaj na začetno stran.

 
Prikazana so aktualna obvestila. Ostala so na seznamu.

PREDLOGI STARŠEV ZA IZBOLJŠAVE [preberi]

UČENCI S SAMIMI ODLIČNIMI OCENAMI 22/23 [preberi]

INFORMACIJA O NPZ [preberi]

TRETJI PREDMET NPZ [preberi]



 
 
Prikazana so aktualna obvestila.



 
 
Objave iz področja IT na seznamu.

RAČUNALNIŠKA UČILNICA Več...

E PRAVILA Več...

KAKO DO ORODIJ MICROSOFT 365 Več...

Moje e-storitve Več...

VARNO GESLO Več...

ODDAJA NALOGE V SU Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

IZ JPG V PDF Več...

Interaktivni delovni listi? (Liveworksheets) Več...

KAKO NAMESTIM Acrobat Reader Več...

KAKO POŠLJEM SPOROČILO S PRIPONKO Več...

ODDAJA NALOGE Z MOBILNIM TELEFONOM Več...

Kako oddam nalogo Več...

MOODLE MOBILE Več...

SPLETNE UČILNICE Več...

AAI PRIJAVA Več...

KOLESAR Več...

Top nasveti o varni rabi interneta Več...

I UČBENIKI Več...



 
 
Svetovalna služba OŠ Marije Vere




Več si oglejte na povezavi.
 
 

Varstvo osebnih podatkov [preberi]

Katalog informacij javnega značaja [preberi]


 
IZJAVA O ZASEBNOSTI: podatki in slike na spletni strani so izključna last šole, avtorjev in upodobljenih ali imenovanih. Arhiv se izdeluje za potrebe dokumentiranja življenja in dela na osnovni šoli. Slike in druga gradiva se lahko pregleduje, ni pa jih dovoljeno obdelovati, posredovati, kopirati ali objavljati brez soglasja upodobljenih ali imenovanih.